Utställning

Idag är vi på utställning med vår näst yngsta lilla tik, Ting Yay. Det ska bli spännande att se hur det går för vår fina tjej, hon är så duktig och hon tycker de här är så roligt. 

Förra veckan så var vi på en utställning i Eskilstuna, Ting blev Bim valp på utställningen vilket var riktigt kul! Vi är så stolta över vår lilla tjej. 


Om tibbesheeds

Hej! Lena heter jag och har en liten uppfödning i hemma miljö. Vi köpte vår första shih tzu 2001 och vi fastnade direkt på den rasen. Jag bor tillsammans med min man och fem hundar, vi har två döttrar som är utflugna ur boet. Jag har föttupp tre kullar nu med Zeldas och jag följer rekommendationerna från SKK och SST. När valparna är gamla nog och ska flytta till sina nya hem får dem med sig; - lite mat - leksak - stamtavla - besiktningspapper, inte äldre än 1 vecka. - 1 filt som luktar mamma och syskonen. Om du har fler frågor eller funderingar är du givetvis välkommen att kontakta mig!
Detta inlägg publicerades i Ting Yay och märktes , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar